Begeleiding groep en begeleiding individueel - volwassenen

Stichting De Enghoeve biedt dagbesteding (groep) en individuele begeleiding voor personen vanaf 18 jaar. De dagbesteding en individuele begeleiding is gericht op activering en respijtzorg en vindt plaats op de locatie van De Enghoeve.

De groepsbegeleiding vindt plaats tijdens de ochtenden op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur. Per dagdeel bestaat de groep uit maximaal 4 deelnemers en is er voor de groep één begeleider aanwezig.

Individuele begeleiding is een mogelijkheid, bv. wanneer groepsbegeleiding teveel prikkels geeft, er meer ondersteuning nodig is enz. Individuele begeleiding vindt in overleg met betrokkenen plaats (hiervoor is indicatiebesluit of overeenkomst omtrent PGB nodig). De mogelijkheden voor individuele begeleiding zijn: Maandag hele dag, dinsdag hele dag, woensdag-, donderdag- en vrijdagochtend. Op dit moment is er beperkt ruimte voor individuele begeleiding. Neem voor meer informatie contact op met Stichting De Enghoeve.