Wie kan er bij ons terecht?

De dagbesteding van Stichting De Enghoeve is mogelijk voor personen vanaf 18 jaar. Als je vanwege bepaalde omstandigheden (tijdelijk) op zoek bent naar een plek waar je in een kleine groep of op individuele basis structuur krijgt in de week, waar je sociale contacten kunt opdoen, waar je je nuttig kunt maken door werkzaamheden uit te voeren en waar je op een rustig tempo kunt werken aan individuele doelen, kun je bij ons terecht.

De grondslag van de problematiek kan divers zijn, denk bijvoorbeeld aan psychiatrische problemen, verstandelijke beperking, niet aangeboren hersenletsel enz. Volwassenen met een zware lichamelijke beperking, volwassenen die veel fysieke zorg behoeven of zware agressie vertonen, behoren niet tot onze doelgroep. Wij bieden mensen met dementiële klachten alleen individuele begeleiding. Groepsbegeleiding is niet mogelijk, omdat er niet continu toezicht geboden kan worden.